Szupergyors csípős csirkefalatok
Tabascot bele!

Szeretem az olyan recepteket, amihez csak egyszer kell a hozzávalókat beszerezni (Tabasco, szója szósz), utána pedig csak elég a csirkét lekapni a polcról, nem is kell a bevásárláson gondolkodni. (Az én szótáramban ezek az "impro" kaják, amikor nincs időm listát írni, keresgélni, főzni meg aztán pláne nincs, de valamit azért mégiscsak na...)

Azért szeretem a Street Kitchent és posztolok tőlük mostanában ennyi receptet, mert nagyon sok ilyen ételük van. Ebben az esetben is csak le kell pirítani a csirkét, egy serpenyőben összekutyulni a hozzávalókat, összeönteni és bumm, kész is van! Egy szépséghibája van ennek a receptnek, ugyanis ha tényleg ennyi Tabasco szószt rak bele az ember, akkor csípősnek aligha mondható, érdemes első alkalommal elkészítve folyamatosan kóstolni és addig "csípősíteni", amíg szájüregünk ízlésének megfelelő lesz (az én esetemben ez 5-6 mokkáskanál.)

Végeredményben egy először édeskés, utána pedig kellemesen csípős ízvilágú húst kapunk, amihez köretként a rizs passzol a legjobban. 

#KISKONYHA tipp: a mézzel óvatosan, a receptben írt három evőkanálnyi mennyiséget előbb kettővel kezdjük, és max. utána pótoljuk, különben nagyon édes lesz!

 A receptet itt találjátok: https://streetkitchen.hu/receptek/szupergyors-csipos-csirkefalatok/

Jó étvágyat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr3614374747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wulfie 2018.11.18. 20:14:13

Chili mániám van. Most volt a születésnapom november 9én és egyik barátnőmtől 3 féle chilli szószt kaptam. abból az egyik már majdnem elfogyott.. Egyébként én is szeretem, ha csak le kell kapni valamit a polcról és nem kell agyalni a bevásárláson. Folyton elfelejtek valamit amúgy. www.ujsagomat.hu/penny-market/ Egyébként online szoktam nézni újságokat, mert így céltudatosan megyek be a boltba.
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/