Rólam

farkas_juli3_1.jpg

A blogon három kategóriájú receptet találsz: 
- Pasifogó, pasitartó laktató, hizlaló, hétköznapokon munkában is működő ("melegítveispöpec") receptek 
- Hétvégi meglepetések, amik inkább frissen jók egy romantikus vacsorához, vendégségekhez 
- Kalóriaszegény/szénhidrát csökkentett/vegetáriánus kaják jómagamnak, mert a próbálkozás örök, a fogyókúra pedig mindig hétfőn kezdődik. 

 

Farkas Júlia vagyok, 26 éves budapesti "panel-lakos" háziasszonyka. 4 éve, amikor barátommal végre saját lakásba költöztem, akkor nem is vártam soká, rögtön nekiugrottam kihasználni a SajátKonyhaBirodalom adta lehetőségeket. Eleinte inkább receptgyűjtő oldalakról főztem, mostanában igyekszem a profibbaktól ötleteket, tippeket lesni, de persze egy-egy örök kedvencem mindig lesz! :) Sok receptet örököltem édesanyámtól, rengeteget kutatok és imádok kísérletezni is. Ezek legtöbbször gyorsan elkészíthető, laktató finomságok, ismerős ízek, beszerezhető hozzávalókkal, olykor egy-egy csavarral, különlegességgel bolondítva.
Sokszor profi recepteket próbálok reprodukálni, aminek a linkjeit a leírásban találhatjátok, tippekkel és tanácsokkal kiegészítve az elkészítéshez, olykor pedig felbukkannak nagymamáim jól bevált, régi receptjei is.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr8714193619
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/