Túrós mascarpone krémmel és barackkompóttal töltött forró palacsinta
lenyűgözős gyors desszert

Hétfő este kitört rajtam a kiskonyha-elvonási tünet, így a hét közepére tervezett finomságoknak eszeveszett lelkesedéssel estem neki 9 órakor. Ennek a melengető, őszi desszertnek az ötletét a  balatonfüredi Franciska grillből loptam, pofon egyszerű, mégis "fancy" desszert lesz belőle, amivel pasit, gyereket, anyóst, bárkit le tudsz nyűgözni. 

A töltelékhez az oreós brownie édes mascarpone krémjét vettem alapul, majd ezt túróval sűrítettem és botmixerezéssel csináltam igazán krémessé. 

Hozzávalók tehát a töltelékhez: 

- 250 g mascarpone

- 1 db tojás

- 3-4 evőkanál kristálycukor

- 3/4 mokkáskanál vaníliaesszencia

- kb. 200 g túró, de ízlés szerint lehet több vagy kevesebb

--> ezeket egy nagyobb tálban összekeverni, majd botmixerezni. 

- őszi- vagy sárgabarack konzerv a töltelék tetejére

- porcukor a díszítéshez 

 

A tészta alapreceptjét itt találhatjátok, ezentúl így fogom készíteni a palacsintát: https://streetkitchen.hu/meguszos-sutik/imadjuk-a-turos-palacsintat/

A palik 1/3-át töltsétek meg a krémmel, mehet rá a barack, majd hajtsátok félbe és megint félbe. Melegítsétek meg jóóó forróra, végül szórjátok meg porcukorral és ha igazán durvára akarjátok, akkor tegyetek mellé egy gombóc vanília fagyit is. :) 

Palira fel! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr914278205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/