Oreós brownie
a tuti siker!

Sütni nem igazán szeretek, de ha nagyon muszáj, akkor ez az örök kedvenc, ugyanis a siker garantált! Elronthatatlan, isteni, omlós és nagyon gyorsan készen van! Egyébként ezzel lettem egyszer albertfalvi cukrász (micsoda karrier..). Ezeket a példányokat most kollégám kiállítás megnyitójára, külön kérésre készítettem és (úgy tűnt legalábbis) most se csalódtak benne. 

#KISKONYHA tipp: ugyan a neve oreós brownie, igazi Oreo keksszel még soha nem csináltam, a LIDL-ben lehet kapni egy pontos másolatát NEO néven, ízre ugyanaz, viszont árban sokkal jobb. Az édes mascarpone krémet egyébként máshoz is fel lehet használni, palacsintához, fánkhoz, stb. A kekszeket pedig a díszítéskor jól nyomkodjátok bele ("ütközésig"), hogy jól átpuhuljon a krémtől. (Viszont csak óvatosan, a tésztát hagyjátok előtte kicsit kihűlni, nehogy felsértsétek!) 

Aki még nem csinált brownie-t ne ijedjen meg, a tésztája nagyon sűrű, a végén csak szinte kézzel gyúrható! 

A sütőben kicsit fel fog púposodni, de no para, amint kivéve pihen egy kicsit, szép lapos lesz. Én négyzet alakú kapcsos formában csinálom, így szép egyforma szeleteket lehet vágni, és a képen látható mérethez nekem 16 db kekszre van szükségem. 

A receptet a cookpad-en, ezen a linken éritek el: https://cookpad.com/hu/receptek/1925852-oreos-brownie?via=search&search_term=oreo%20brownie 

Tényleg próbáljátok ki, mert fantasztikus!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr114256037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2018.09.22. 22:34:04

Én is felfedeztem a Lidl-ben ezt a tökjó "Kamu" Oreot, tényleg ugyanolyan ízre. www.ujsagomat.hu/lidl/ Mintha még akciós is lenne
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/