házi Bailey's
avagy a szupertitkos "eredeti" recept

 Ezt a receptet édesanyámtól örököltem, és mind ez idáig féltve őriztem. Ennél jobb "hamisítványt" még soha sehol nem ittam (bár anyósomé majdnem ilyen jó), s a "bajszom" alatt sunnyogtam, hogy "az én receptem jobb még ennél is". Ugyan sokkal olcsóbban nem jön ki - hiszen az alkoholt így is úgy is meg kell venni hozzá - de nagyobb adag lesz belőle és természetesen ott van a "szeretettel készítve" utánozhatatlan íze benne. Elkészíthető vendégségbe ajándékként, különleges, családi alkalmakra, csajos estékre, vagy akár csak úgy, este, koccintani. És azért is praktikus, mert fantasztikusan gyorsan készen van! (Maximális idő 20 perc, de akkor sokat mondtam.) Ha ajándéknak szánod, érdemes valami szép üvegbe önteni, és fontos, hogy a végén menjen át még egy szűrön, hogy a fel nem oldódó porcukor darabkák ne okozzanak meglepetést. :) 

Hozzávalók: 

- 3 evőkanál porcukor

- 2 egész tojás

- 1 csomag vanilincukor

- 2 evőkanál vaníliás capuccino por (SPAR-ban lehet kapni 150 forintért) 

- 2 dl whisky

- 3 dl habtejszín 

 

Elkészítés: 

A porcukrot, tojást, vanilincukrot, a cappucinoport tegyük egy nagy tálba, keverjük össze, lassan öntsük hozzá a whisky-t, majd jöhet a tejszín, kézi habverővel alaposan keverjük össze csomómentesre, majd egy szűrő és tölcsér segítségével töltsük a választott üvegbe. 

Kész is van, dobjuk egy kicsit hűtőbe (de ha előtte az alkohol és a tejszín is ott volt, még ez is elmaradhat)  és már fogyasztható is! Vigyázat, itatja magát! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr5814240865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/