Sertésragu Stroganoff módra
luxus kaja otthoni kivitelben

Mautner Zsófi Lidl konyhás receptjeiben egyszerűen nem lehet csalódni! A székelykáposzta hozzávalóiból pont maradt fél kiló gulyáshús, úgy hogy kihasználva ezt a remek alkalmat, meg is kerestem Zsófi Stroganoff receptjét.

Több apró változtatást történt rajta, például mivel nincs medvehagyma szezon, ezért csak szárított került bele, a kaprot kihagytam, mert nem szeretjük, illetve barna helyet fehér csiperkegomba került bele, mert elfelejtettem a bevásárló listára írni...plusz dobtam bele egy kis friss petrezselymet is, és a leszűrt tyúkhúslevest kockával helyettesítettem. Ezeken kívül mindent a pontos arányok és leírás alapján készítettem, és Lidlkonyhás megszokott módon pompásan sikerült. 

Az eredmény egy nagyon guszta, szaftos, különleges ízvilágú ragu, ami rizs körettel vagy akár krokettel  az egekbe repíti az ízlelő bimbókat! 

KISKONYHA Tipp: a gombát száraz, forró serpenyőben pirítsátok, amíg ki nem enged a leve,  és én nem csak félbe, hanem vékony szeletekre vágtam. (A levét ne öntsétek a raguba, különben nagyon folyós lesz!) És ne engedjétek el a "magos" mustárt, remek hangulatot teremtenek mind vizuálisan, mind ízélményben! 

A receptet itt találhatjátok: https://www.lidlkonyha.hu/Receptek/Medvehagymas-sertes-Stroganoff-modra

Jó főzést! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr4714223169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/