Kenceficék 1. - a tökéletes, krémes körözött
...avagy mi lehet a titkos összetevő?

Nagyon szeretem a pástétomokat, vagy ahogy én hívom "kenceficéket", mert nagyon gyorsan megvannak és kicsit feldobják az unalmas vaj-felvágott-sajt reggeliket.

Anyukámtól tanultam a  legjobbakat, ezekből azóta se kóstoltam jobbat, örök kedvencek maradnak, amiket itt sorjába le is fogok írni. A körözött az első, amit sokan csak az olcsó-vidéki-proli feltétként jellemeznek, pedig remek lehetőségek rejlenek benne! És két titkos összetevővel a legjobb pástétomokkal is felveheti a versenyt! (Sőt, szerintem még ezt is lehet fokozni, majd kísérletezem vele...)

Két napja csináltam ezt, de már csak ennyi maradt belőle. 

Hozzávalók: 

- 500 g tehéntúró

- 3-4 ek. tejföl

- 2 db 10 dkg-os natúr tömlős krémsajt

- kömény

- fűszerpaprika

- só, bors

- 2 nagy vagy 3 közepes lilahagyma

Az elkészítés pedig pofonegyszerű: összekeverjük a "fehér" hozzávalókat (tejföl, túró, krémsajt), majd jöhetnek a fűszerek (folyamatos kóstolgatás kell, mert nagyon fontosak az arányok!), végül ami felteszi az i-re a pontot: a lilahagyma! 

Pirítóssal, friss kenyérrel, kétszersülttel, abonettel, puffasztott rizzsel, egyszerűen MINDENNEL jó! :))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr9514224899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/