Székelykáposzta, ahogy azt tanítják

Nagymamám szabolcsi, ennek köszönhetően pedig a véremben van a káposzta imádata! Az övénél finomabb töltött káposztát még soha nem ettem, azzal még nem is mertem próbálkozni, viszont egy egyszerűbb, ám annál nagyszerűbb székelykáposztának már nem tudtam ellenállni!

Szerencsére új mániámon, a Street Kitchenen találtam is egy receptet, ám a megvalósításra még sokáig kellett várni, így az alapanyagok sokáig a fagyasztóban ragadtak. Szerencse, hogy a káposzta szinte kiált a fagyasztóért, imádom. 

Rögtön dupla adaggal indítottam, hogy jusson anyunak is, meg télire, vegyesen sertéscomból és lapockából, jóóóóóó sok tejföllel, mert én így szeretem. :)

KISKONYHA tipp: a káposztát ALAPOSAN ki kell mosni, szabályosan meg kell fürdetni, vagy akár áztatni, kinyomkodni, mert hiába raktam percekig csap alá, egy kicsit még így is savanyú lett. (Bár rá két napra már nem éreztem annyira. Érdekes.) 

A receptet itt találhatjátok, de hát ugyebár ahány ház, annyi székelykáposzta.: 

https://streetkitchen.hu/receptek/oda_vagyunk_a_szekelykaposztaert/

És majd elfelejtettem: omlós fehér kenyérrel dukál! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr4014222119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/