Gouda sajtban sült csirke chilis avokádómajonézzel és édesburgonya chips-szel

Mautner Zsófi Lidl konyhás receptje (kivéve az édesburgonya chipset) egy gyors, laktató, ha úgy vesszük még alakbarát receptje nagyon izgalmas ízeket kombinál. Az eredeti recept szerint parmezán sajtba bújtak volna a húsok, de az sajnos nem volt, így egy más "kedvenckeménysajt"-omat, a goudát választottam annak pótlásaként, és szerencsére nagyon jól működött!  A husi bombasztikus lett, vendégvárónak magában is tökéletes, ráadásul nem tocsog az olajtól. 

Az avokádóval már nem volt ekkora szerencsém, a piacon túlérettet vásároltam rohadt drágán, majd este fél 8-kor szaladgáltam Sashalom és Mátyásföld határán egy újabb, friss darabért. (De sikerült, szereztem, de az se volt 'occsó'). Nekem ez a chilis avokádós majonéz annyira nem jött be, lehet túl sok citromot meg lime-ot nyomtam bele, nagyon savanykás lett az ize. De nem adom fel, annyira fancy most az avokádó, biztos van oka, adok neki még egy esélyt. 

A burgonyachips eredetileg nem szerepelt a receptben, de barátom adagjához mindenképp szerettem volna még valami színes, izgi kiegészítőt, így a Street Kitchenen található zöldségchips receptje szerint készítettem el. Még tanulnom kell a módszert, nem szabad sokáig az olajban elősütni, mert akkor a sütőben már meg fog égni, de egyébként egészen jó lett a végeredmény, formára stimmelt és sok darab tényleg ropogott! Mondjuk az édesburi hajszálvékonyra szeletelését szívesen rábíztam volna másra..

Összességében színekben és ízekben gazdag, mégis könnyű vacsora kerekedett, ami viszonylag gyorsan készen is lett, ismét hála a Lidl konyhának. :))

A husi és az avokádómajonéz receptje, videóval: https://www.youtube.com/watch?v=-tWPqgmNGmo&ab_channel=LidlMagyarorsz%C3%A1g

És tipp az édesburgonya chips elkészítéséhez: https://streetkitchen.hu/receptek/extran-ropogos-zoldsegchipsek/

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr3114184871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

takacsveca93 2018.08.17. 13:40:50

Amikor a munkahelyedről nézegeted a receptes blogokat és még nem ettél semmit.. ::) Fantasztikus blog amúgy. www.ujsagomat.hu/cba-prima/

kiskonyha 2018.08.21. 16:38:08

Köszönöm kedves Veca, még nagyon alakuló félben van, de igyekszem fejlődni! Egyél valami finomat, este pedig készíts valami istenit! :))
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/