Sült kacsacomb fűszeres szilvaraguval
Ünnepi luxuskaja vagy gyors vacsora a családnak? MINDKETTŐ!

Soha nem csináltam még kacsát, se combot, se mellett, csak egyet tudtam: imádom. Amit meg még jobban, a gyümölcs-hús párosításokat, így muszáj volt kipróbálnom ezt a receptet. 

Nagyon izgultam, az eredmény pedig elsöprő volt: szájüregi orgazmus mindkettőnknek, tisztán maradt konyha, mindezt szinte jácci' befektetett energiával. Igen, a kacsacomb nem olcsó történet, de ez a recept meg fogja hálálni, hidd el...

#kiskonyha TIPP: a videóban egyben rakja be a kacsacombokat és a szilvát, és nem rakja rá a fahéjrudat, a receptben pedig mindez másképp van leírva. Én az utóbbit követtem, a ragut a combok elősütése után raktam a hús mellé és ráraktam a fahéjrudat, amit ellenőrzéskor gyorsan átdobta ma tepsi különböző részeire, hogy mindenhol átvegye az aromáját. (Tényleg kell bele!) 

A szilvákra valóban "csurgattam" egy kevés mézet, a kacsákat viszont inkább megkentem vele. 

Ezt a csodát ezen a linken találhatjátok: https://www.lidl.hu/hu/Sult-kacsacomb-fuszeres-szilvamartassal-4197.htm

Természetesen a kacsához elengedhetetlen krumplipürét készítettem el köretnek. Az eredmény? Egy omlós, szaftos kacsacomb, ropogós, fényes, bőrrel, krémes-lágy krumplipüré, édes-fűszeres szilvával. FENOMENÁLIS!

Nálam bekerült a best of receptek közé :))

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr7914179521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/