Gyors, isteni, laktató: tejszínes-gombás pulykaragu

Anno készítettem már egy tejszínes-gombás pulykaragut, ám de jól megfeledkeztem róla, s mikor a Street Kitchenen vadásztam valami gyors, de laktató, guszta ebédért, akkor pont szembe jött velem a szóban forgó finomság. Lényegében elronthatatlan, nagyon gyorsan készen van több napi adag, én pedig alig győztem kis kanállal "csakmégegyfalatot" címen lopkodni barátom heti adagjából. Petrezselymes rizset ajánlanak köretként, de én spaghetti tésztát készítettem hozzá, ami szintén tökéletesen passzolt! (Bár megvallom őszintén, önmagában is simán be tudnék vágni egy nagy adagot..) 

Ezt a tutitipp receptet itt találhatjátok: https://streetkitchen.hu/receptek/villamgyors-tejszines-gombas-pulykamell/

kiskonyha TIPP: a közértben sajnos most nem találtam, de ha valamihez, hát a gombához valami ISTENI, ha a sima vöröshagyma helyett mogyoróhagymát (vagy más néven salotta hagymát, sonkahagymát) használtok, és ha valaki még cuccosabbra szeretné, akkor pár kocka szalonnát is használjon fel zsiradékként!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr4414179503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/