Jamaica a jamaicaiaké, avagy karibi sertésszűz édesburgonyába töltött ananász salsával

A recept eredeti leírása és a videó -  Street Kitchen: https://streetkitchen.hu/receptek/karibi-sertesszuz-ananasz-salsaval-es-egy-frissito-koktellal/

Este 10 órakor nekiálltam a ennek a különlegességnek, hogy ezzel várjam a barátom. Mivel én nem ettem belőle (na jó, az övét megkóstoltam), így a köret mennyiségét igyekeztem megfelezni. TIPP: tényleg érdemes beszerezni egy karalábévájót, mert az éleskés-kiskanál-erőscsukló még így is nehézkesnek bizonyult. :) Ami viszont tényleg fontos: hogyan kell az édesburgonyába töltött salsát elfogyasztani? A héja nem túl ízletes, így a kés-villa megoldásnak oda, viszont akkor ki kell kanalazni a salsával együtt, ami kényelmetlen, nem lehet egyszerre a húshoz fogyasztani. Ha csak dísz lenne, akkor még azt is megértem, de a salsa ízvilágához nagyon kell az édesburgonya krémes-édes íze. Én legközelebb a kikapart buriból kicsit visszarakok a "lyukba" sülni, majd elkeverem a salsával, így megoldódik a teljes értékű ízorgia kényelmes elfogyasztása. :))

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr5214170621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/