A tökéletes tárkonyos pulykaraguleves

Ugyan nyár van és forróság, valamelyik nap iszonyatosan megkívántam a tárkonyos pulykaragu levest, a Street Kitchen-ről pedig pont el volt mentve egy recept. Korábban már csináltam egyszer, de akkor csirkéből és tejföllel behabarva, az se lett rossz, de gondoltam kipróbálok egy újat. Hát nem bántam meg! Rögtön dupla adaggal indítottam (jó döntés volt), a hozzávalókat a Lidlben szereztem be (nem tudom mi bajuk lehet a petrezselyemmel vagy a fehérrépával, de gyanús, hogy se egybe, se külön nem lehet őket kapni, vajon kinek lehet panaszkodni?) Én víz helyett alaplével öntöttem fel (na jó, csaltam: tyúkhús leveskocka...), de mindenképp kellett bele. Ettől függetlenül isteni lett, citrommal és anélkül is, fehérrépa ide vagy oda! 

Recept: https://streetkitchen.hu/receptek/anna-tarkonyos-pulykaragulevese/

Hozzávalók

  • 4 ek olívaolaj
  • 1 fej hagyma
  • 300 g pulykacombfilé
  • 2 sárgarépa
  • 1 fehérrépa
  • 1 kisebb zeller
  • 100 g csiperkegomba
  • 100 g borsó
  • 1,5 l víz
  • 2 ek tárkony
  • só, bors
  • 1 citrom
  • 150 ml tejszín

A kép szintén az oldalról van, mert sajnos nem tudtam szép fotót csinálni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskonyhagasztro.blog.hu/api/trackback/id/tr8314166309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
https://kiskonyhagasztro.blog.hu/